VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

88:an

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Fick huvudvärk för några timmar sen, riktigt sprängande som migrän, tog 2 panodil o la mig i mörker men kände efter ett tag att de var kört. Gick upp och tog lite av glassen jag köpte idag. Valde att testa 88:an, tog bara halva paketet. Men tyckte inte att den var någon höjdare faktiskt. Visst den gick ner, men tror inte jag kommer o köpa den fler gånger.
 
Att jag tog glass är för att jag kom på att många gånger när man äter nåt riktigt kallt så går ju de rakt upp i huvudet, och vet ni vad...det gjorde det oxå. Och puts så var nästan huvudvärken borta. Men inte riktigt, så jag ska se "The Following" på TV 4 kl: 21.00 och sen släcka ner och blunda tills jag somnar. Ja när nu de blir med tanke på vilken nattmänniska jag är. Har så svårt och somna tidagre än vid 1-2 tiden. Men ska ju upp halv 6 imorgon och åka till kursen i Helsingborg, och vill då rakt inte vakna med smärta. Så håll tummarna nu för mig att jag vaknar utan att det gör ont.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: