VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Aldrig sett en så nära

Kategori: Jag o min vardag

 
Grannen kom hem och fullt med folk med dom. Jävla liv och hög musik. Jag går ut på balkongen för att höra var de kommer ifrån, om de är familjen ovanför mig eller han på 3e våningen. Hör något i soprummet (vi har ett öppet sådant i en f d carport), trodde de kanske var katter som slogs eller nåt.
 
Men de var det inte, utan ut därifrån kommer det en räv med en påse i munnen och har väldigt bråttom iväg. Har aldrig nånsin sett en räv på så nära avstånd. Jag bor på första våningen så de var precis nedanför min balkong.
Synd jag inte hann hämta kameran.
 
Om någon av er som läser min blogg bor vid mig så får ni gärna sprida detta vidare till de som har katter som springer ute, så inte räven tar dom.
 
Ja här lär ju inte bli nån sömn inatt i alla fall. För sånt väsen har jag nog aldrig varit med om att någon granne haft. Men det heter väl ge igen en annan helg..haha.
De bara dönar in fler och fler folk, vilket man hör i trapphuset....*suck*!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: