VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ett mail som gjorde min dag

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Så härligt, för några veckor sedan hitta sajten "matgladabarn" min matblogg och ville ha in mina recept där, vilket det blev, och nu har hittarecept.se gjort likadant o skrivit till mig så här..." att dom uppmärksammat min blogg tack vare kvaliteten på mina goda recept" och vill få tillstånd att länka min blogg till deras sida...känns hur roligt som helst. De går framåt nu minsann och jag kan inte beskriva min lycka med ord.
 
Har ju alltid gillat matlagning och att experimentera inom detta området, och än idag har jag aldrig nånsin misslyckats med nåt jag komponerat ihopa. Och nu vill andra sajter ha mina recept och länka min matblogg och dela med hela Sverige, hur skoj är inte det då. Kan det bli bättre..nä tror inte det.
 
Förutom att jag skulle vilja ha min egen restaurang, plus ge ut en kokbok. Men vem vet, de kanske kommer en vacker dag. Inget är omöjligt enligt mig
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: