VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag & lördag

Kategori: Dagens midda

 
 I fredags kom några vänner hem till mig och vi hade lite fest. Eller lite o lite, snarare att vi körde på I hela 12 timmar...haha. Men fy fasen så kul vi hade fram till 5 på morgonen. Ibland behöver man verkligen inte gå ut på krogen. Av respekt för några personer så lägger jag inte ut bilder, eftersom dom inte vill synas offentligt.
 
 
 
Igår lördag gjorde jag ett gäng kåldolmar, närmare bestämt 25 st, och de tog ju några timmar. Men gott när det var klart..mums
 
 
Och sen körde jag film och serie kväll...såg bland annat skräckisen "Mama" och "Java Heat"...och körde dessutom vidare på serien "Tre Kronor", är nu inne på säsong 5, känner riktigt av min lilla nostalgi tripp.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: