VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag var det ja

Kategori: Jag o min vardag

 
Nu har jag fått tvättat, varit och mött mamma vid tåget som kom från sjukhuset och tagit en runda på Ica. Vi fyllde varsen burk där från salladsbaren, måste ju testas, dock blev det nästan för en 50 lapp 11.90kr/hg, men riktigt gott. Åt inte upp allt, sparar lite till senare för de var rätt mäktigt.
Inget jag kommer att köpa alltför ofta med tanke på priset, men en å annan gång kan man väl göra det i alla fall.
 
Oxå var det ju fredag och jag är och förblir hemma, ska faktiskt inte göra ett dugg mer idag, mer än lata mig, till och med disken från igår står där ute och surar..haha...fy på mig, händer ju inte till vanligheterna att jag slarvar så, men jag vill faktiskt skita i allt i hemmet just idag..haha. För imorgon så ska jag ju städa och sånt som jag ju berättade tidigare idag.
Ja ja, skäll på mig att jag inte tar disken, de tål jag..haha..finns säkert andra som bara diskar en gång i veckan. Man SKA diska varje dag anser jag, men gör man inte det så får man åtminstone skölja av allt så de inte finns några rester och sånt skit, och så är de i mitt kök just nu, inget kan lukta eller dra till sig smådjur, så de så...viktig info eller hur..haha
 
Förresten ska nog göra egen pizza imorgon, plus baka pitabröd som sedan ska frysas in och tas fram vid behov och fylla med massa gott, t ex när jag går eftermidda och kommer hem sen kväll från kursen, perfekt och äta på tåget in, eller nja buss från och med måndag ju med byte till tåg i Åstorp, pga banarbete fram till i september
 
Nu ska jag välja ut lite filmer jag ska se ikväll, men först blir de nya serie avsnitt som måste ses. Ja ni vet ju hur många serier jag följer.
 
Hörs nog inte mer idag så önskar er alla en trevlig fredag, så hörs vi imorgon...bye bye
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: