VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron

Kategori: Jag o min vardag

 
Fast jag varit vaken ett tag.
 
Härligt väder, 11 grader, men tyvärr ingen sol än så länge, kan ju hoppas på att den kommer fram under dagen.
 
Idag är det eftermiddag som gäller på kursen. Vilket innebär att jag idag är hemifrån i ca 6-7 timmar o mitt dilemma är vad jag ska ta med mig och äta. Kan ju lixom inte äta frukost vid 8-9 och sen inte äta förrän jag kommer hem. Lite många timmar..men, ska väl komma på nåt jag kan äta antingen på bussen/tåget in eller när jag kommit in till Hbg eftersom jag kommer in en halvtimme innan vi börjar.
 
Det tråkiga nu är att åka buss, för jag blir ju åksjuk. Tur att det bara är till Åstorp och inte hela vägen in till Helsingborg, då hade det gått åt många åksjuktabletter. Tänker prova utan idag och se hur de går. Annars får jag köpa såna om det inte funkar.
 
Ha en bra dag alla läsare, vänner, ovänner (haha)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: