VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hemma igen........

Kategori: Jag o min vardag

.........och vi fick sluta nästan en timme tidigare idag. Idag har de mest varit massa snackande mellan oss kursdeltagare, vilket var trevlig, särskilt och få lära känna de andra lite bättre ju. Verkar vara ett härligt gäng.
 
Fick oxå veta att vi om fredagar börjar först kl: 9.15, alltså en timme senare än schemat säger, plus att fredagar är att stämma av ang veckan. Så gissar på att jag är hemma vid midda imorgon, härligt när de är fredag och allt.
 
Idag orkar jag minsann inte göra någon midda plus inte tid, har massa på tv jag ska se...ovanligt va..haha..
Bl a .Halv åtta hos mig, Revenge, Beauty and the beast
 
Så hittade en fiskgratäng i frysen, sååå god från Ica...och så här ser den ut om ni vill veta, endast 10 kr och det har den kostat i flera veckor nu, kanske skulle köpa hem några till. Billigare midda får man nog leta efter lixom.
 
 
 
Tror inte de blir mer bloggande idag faktiskt. Som sagt midda, en dusch o sen tv för hela slanten tills mina ögon blir trötta. Ska ju upp halv 7 imorgon så
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: