VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hit o dit o fram o tillbaka

Kategori: Jag o min vardag

 
Oj vilken dag och den är inte slut än...stressssssssssss
 
Gick upp 5, Tog tåget till Helsingborg lite över 7, var på kursen 8-11, blev bara inskrivning och schema idag. Kom av tåget hemma vid 12, sen vidare till Futurum, där jag jobbat som arbetsledare för några år sedan. Träffade chefen och prata lite. Slog följe med bästisen Linda, Ica en runda och kom hem för en liten stund sen. Då var de bara ut igen och fånga upp mitt goa vin..haha. Och nu har jag äntligen fått i mig lite mat, laxsallad, hade ju inte ätit på 9 timmar.
 
Och nu har Linda lurat mig till att dricka vin ikväll..haha. Så snart dags och kasta in min kropp i duschen för att sedan bege mig till henne för gott vin och bowling och senare ikväll lämnar vi Perstorp för en utgång på annan ort, var får bli en hemlis till imorgon eller nåt...snällt va..hahaha
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: