VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte idag igen..*suck*

Kategori: Jag o min vardag

 
Go'morron folket!!!
 
Vilken helg alltså, igår vakna jag halv 8 och idag kvart över 7, så här kan jag ju inte ha det när det är helg och jag verkligen får sova. Måste vara det fina vädrets fel..haha. Nåt positivt är att man får mer gjort när man är uppe i tid. Men kan ju säga att det varit skönt med ännu en lugn helg. Putsade ju inga fönster igår, inget kul göra precis därför jag hoppade över det..haha..gör nog ett nytt "känna efter" försök idag. Vill ju byta gardiner i hela lägenheten.
 
Igår var det meningen att jag skulle åkt till Klippan och druckit vin med en gammal vän, men blev inte så pga kände inte för det till slut. Men nu har vi i alla fall bestämt kommande lördag istället. Så får vi se om det blir av eller inte.
 
Vad är det för fel på folk som inte fattar vad ett nej är. Fick en sån person efter mig igår på fb chatten, känner ju personen men inte så väl och de märktes verkligen att denna inte fattat vem jag är och att det inte går att hålla på med mig. Grrrr..haha!!!!!!!!
 
Och sen är det så jäkla trist med folk som man sms:ar och de inte ens kan svara tillbaka. Hur svårt är de och skriva ett svar t ex: "hej..men nej inte idag". Nä nä bara noncha istället...ska minsann ge igen..haha
 
Tror jag ska fixa mig en riktigt god söndagsfrukost om en liten stund. Ägg, sill, prinskorvar och köttbullar...mmm..kan nog bli gott
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: