VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kallt och blåsigt

Kategori:

Ja det kan man verkligen säga att det var i Helsingborg. Och även hemma när jag kom med tåget för en timme sedan. Men blev upplockad och skjuts till Ica, synd jag skulle möta mamsen och inte rakt hem. Ja ja en liten bit skjuts är ju aldrig fel.
 
Nu finns det en viss person som vill dricka vin med mig ikväll, men det är inte jag så pigg på faktiskt. Hade hellre druckit det tillsammans med..hehe..ja du vet vem du är segis..haha.
 
Men tror det blir en lugn fredag, känner inte för att ge mig ut mer idag i alla fall, och nog inte ens för nåt sällskap. Men skulle den där segisen mot förmodan höra av sig så är det ju nog inte nej personen får, tror jag..haha
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: