VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

När hände detta sist?

Kategori: Jag o min vardag

 
Vaknade för en liten stund, hallå halv 8 en lördag morgon..haha..så tidigt vet jag inte när jag var uppe sist en lördag. Men känner mig pigg och redo att ta mig an lördagens utmaningar i alla fall. Har tänkt putsa alla fönster och stryka nya gardiner och hänga upp. Sen kör jag en veckostädning på de.
 
Så med andra ord är det andra helgen på rad som jag har en lugn helg utan vin och fest, duktig jag är, eller hur..haha...johohodå klart jag är!! Men det känns bra...
 
Strålande solsken och inte ett enda moln på himlen, hoppas de håller i sig hela helgen. Tror i så fall jag tar en paus i eftermidda och ger mig ut i skogen på en promenad med kameran och ser om jag kan fånga lite vårtecken.
 
Såg två bra filmer igår kväll "The Package" och "Jack Reacher"
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: