VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ny vecka

Kategori: Jag o min vardag

 
Bara jag som tycker veckorna rusar iväg? De går skitfort nu ju. Men gör inte så mycke, för har massa kul inplanerat med min "fru" Linda. Nä vi är inte gifta på riktigt, jag är hetero som ni vet, men vi är varandras fruar ju eftersom vi är best friends forever lixom.
 
När jag åker till kursen på förmiddan så åker jag vid 7.20 och hemma 13, men när tågen slutar gå från och med 15 april blir de att åka 30 min tidigare på morgonen.
 
Eftermidda innebär tåg vid 12 och hemma 17 el 17.30, när tåg slutar gå 15 april åker jag 30 min tidigare hemifrån
 
Och mitt schema ändras varje vecka, men variation är bra, även om det hade varit bättre och åka tidig morgon varje dag.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: