VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Partytime???

Kategori: Jag o min vardag

 
Jaha då ringde telefonen och man blev bjuden på en fest med ca 100 pers, gratis mat och dryck och dessutom skjuts dit och hem. Ingen dålig inbjudan det. Men jag tackade nej eftersom jag bestämt att denna helgen verkligen ska vara lugn och vit. Har ju kört 11 helger på rad så en paus är välkommen. Även om det var ganska så frestande..haha. Så vad tror ni, att jag ändrar mig och åker eller stannar hemma..haha...jag vet att jag kommer att bli hemma så kvittar de hur mycke ni vet att jag kan ändra mig på bara några minuter..haha.
 
Idag är det hemma som gäller. Och vet ni, alla städning är klar, plus pizzadegen står på jäsning så snart ska min kurrande mage få mat, eller snart och snart, men om en timmer cirka.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: