VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Pigg och vaken???

Kategori: Jag o min vardag

Jadå, klart jag är trots endast knappt 5 timmar sömn. Men det ska jag nog klara mig på som alltid. Snart dags och bege sig till Helsingborg. Min kurs börjar idag, eller tror det mer är inskrivning och massa info, plus får mitt schema över vilka tider jag ska gå där om dagarna.
 
Börjat ljusna ute nu, hoppas det blir lika soligt och varmt som igår. Just de ja, det är ju fredag oxå idag...yehooooo säger man väl då eller hur..haha.
Men denna helgen blir faktiskt lugn för mig, bestämde jag redan förra helgen, plus att nu går jag ju på starka penicillin och den kuren vill jag ju inte äventyra.
 
Nähä borsta gaddarna och sen iväg...Men först vill jag önska er alla en bra dag
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: