VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Valborgsmässoafton

Kategori: Jag o min vardag

 
 
 
 
Får väl börja med att önska er alla en trevlig sådan. Kan ju alltid hoppas på att solen tittar fram senare. Men som alla vet så brukar ju valborg vara regnig eller i alla fall grå och trist, men det blir inte roligare än man gör det.
 
Det som gäller för mig idag är att jag kommer att ha en lugn hemmakväll vad jag vet så här långt. Eller jo det kommer att bli så, har ju lixom fått min mens och mår skit. Bara och gilla läget lixom.
Men jag har ett gäng filmer som jag kan roa mig med, så det är lugnt. Känner inte direkt för fest ändå så.
 
Oj oj nu ser jag att solen tittar fram mellan molnen.
 
Nä nu ska jag ta och röja lite och dammsuga och sånt där
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: