VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

1 augusti

Kategori: Jag o min vardag

 
och folk har börjat bli så negativa med att sommaren är över. Men alla som bor i Skåne vet att bästa sommarvädret brukar komma här i augusti. Och vadå sommaren är slut nu. Det är ju alltid toppenväder fram till runt siste septembe, så ni som vet med er sluta gnäll va. Vi har inte ens några kalla och svåra vintrar och inte fler månadre med snö och massa minusgrader. Man kan inte styra över vädrets makter. Inte ens SMHI, de försöker så gott de kan att rapportera.
Skaffa er ett liv istället för att "gnälla" över strunt.
Och klä på er va om ni fryser :P
 
För min del är de bra att de närmar sig vinter, och alla vet ju varför, eller hur..haha... JUST DET......SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! Underbart med snö..hehe
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: