VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bullar och paket

Kategori: Jag o min vardag

 
 Har nu under eftermiddan hittat på ett nytt eget recept på frukostbullar och för bara en liten stund sedan blev dessa klara. Och som alltid hittar ni receptet i min matblogg.
 
 
 
 
 
 
Mitt i baket som det sms om ett paket på posten. Så jag tog min racer bike och stack ner till Ica och hämtade ut detta. Lite nya kläder igen, härligt
 
Ni som inte sett vad bonprix har i kläder..GÖR DET..det har blivit en favorit för mig att handla från. Så snygga och sköna tröjor o behåar.
 
 
 
 
3 pack för 199kr
 
 
 
farfarströja 129kr
 
 
 
2 - i -1 tröja 99kr
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bon prix handlar jag också mycket på
    :-))

    2013-08-07 | 22:38:50

Kommentera inlägget här: