VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag

Kategori: Jag o min vardag

 
Klockan är bara lite över 2 och helt plötsligt har de inkommit 3 olika förslag/inbjudningar på vad jag kan göra idag. Men frågan är om jag vill något av det. Känns som jag vill tillbringa denna fredag ensam med film och tacos..hmm...men tyvärr har jag beslutsångest. Inget ovanligt ju..haha
Ja ja, klockan är ju inte så mycke så behöver lixom inte bestämma nåt nu.
 
Har även gett ett förslag per sms till en viss person, men frågan är om denne nappar på det. Hade suttit perfekt, hallååå snart 3 veckor sen sist vi gjorde vad vi gör lite då och då..hehe. Får väl se vad denne känner för och likaså jag när de börjar bli kväll ;)
 
Just de ja, imorgon börjar friidrott VM..och såklart ska jag följa varenda minut, så de blir att vakna halv 8 imorgon bitti. 
 
Nu ska jag ta tag i lite städning tror jag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: