VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helgen

Kategori: Fest/Party

 
 
(bilden är från balkongen i fredags när vi satt där)
 
 
Jaha då var denna helgen över.
Fredagen var jättetrevlig med ett par vänner och vin på min balkong. Vid 2 på natten så fick vi mitt i allt ringa 112 pga jag fick ett astmaanfall, fick andas in ventoline i en gasmask här hemma och vänta på att min puls på 125 skulle gå ner. Min egen ventoline ville ju inte funka, blir så ibland, tur att det inte händer så ofta.
 
En timme senare körde ambulansen iväg igen för då mådde jag bättre, tur...för jag ville verkligen inte åka in till sjukhuset. Mina vänner var snälla och stannade kvar så de såg att jag mådde bättre. Tack till er, ni vet vem ni är.
 
Igår lördag var jag skakig/darrig och tog det bara lugnt med säsong 1 av Angel (finns 5 säsonger för er som inte vet) Tror jag sett denna serie säkert 50 ggr, så bra ju.
 
Idag är de tvätta & städa som gäller. Sen ska man väl försöka sova tidigt pga upp halv 6 imorgon till Hbg och kursen, bara 2 veckor kvar där sen är de dags för utbildningen. Hoppas den tiden går fort för jag är så nyfiken nu.
 
 
 
Denna lapp fick jag av min grannes söta dotter. Haha de står raggare, men med de menar hon att jag raggar på killar..haha..hon är rolig hon
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: