VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lyckliga jag

Kategori: Dagens midda

 
 
Trodde denna fredag skulle bli som vilken fredag som helst och att jag skulle ha en lugn och skön helg.
Men ack vad jag bedrog mig, och vad gör det när man får goda nyheter.
 
När jag kom hem efter lite ärenden så betala jag lite räkningar och ser då att det är på väg in en stor summa pengar till mig, vilket jag överhuvudtaget inte visste något om och fattar ingenting. Men de är som de ska i alla fall och tur är det.
 
Den andra glada nyheten kom via mail ca 1 timme efter och det var från handläggaren på AF. Den 9 september börjar min restaurangutbildning så jag ska bli kock.
Yehoooo..............
 
Fattar ni vad glad jag är och vilken underbar fredag alltså, kan ju inte bli bättre.
 
Så har bestämt med några vänner att de ska komma hem till mig och fira detta.
 
 
Hunnit få i mig en god midda med, bäst och äta i tid, vet hur slarvig jag kan vara med mat när jag vet att det ska festas.
 
Provade att råsteka potatis, morot och palstenacka ihopa..och satans gott kan jag säga.
Till det hade jag fläskfilé. Lite kött för ovanlighetens skull
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: