VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Och där kom de man väntat på

Kategori: Jag o min vardag

 
Äntligen kom regnet, var ute och cykla och blev lite blöt. Men gör inget för regnet var så välkommet, och nu har de börjat åska, vilket jag inte gillar precis. Men kanske min 2 veckors huvudvärk släpper efter detta. Att vakna och somna med det är ingen höjdare.
 
Kan tänka mig att folk sitter och "gnäller" över vädret nu. Så ointressant. Jag menar..de har ju varit en underbar sommar med mycke sol och värme så de finns absolut inget och klaga på, regn behövs då och då. Men de som klagar är de som inte har nåt bättre för sig, eller hur...haha
Så gissar att facebook statusarna kommer att bombas från vissa folk.
 
 
Förresten, snart är de dags för ännu en tatuering eller kanske 2..har 4 planerade
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: