VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Pojkflicka vs flickpojke

Kategori: Tankarna flödar

 
 

Har tänkt på det här med pojkflicka. Ja jag är en sådan, men det har inte något med min sexuella läggning att göra, jag är hetero och gillar INTE tjejer. Utan jag bara är det, jag gillar inte tjejsaker, kläder, smink osv, och aldrig gjort. Det är inte min grej.

Men om sedan en kille skulle vara flickpojke, ja då kallas han genast bög eller liknande. Det finns inget som heter att man inte får vara eller inte får göra när det kommer till det kön man är född till. Vi är bara människor och har lika stora rättigheter.

Jag kommer aldrig någonsin se ner på en person som är "annorlunda", för jag anser att vi alla är lika mycke värda. Hetero, bisexuell, gay, transa osv...man måste ju få vara den man är och inte den samhället vill man ska vara.

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: