VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Värmeslag?

Kategori: Dagens midda

 
Går på tåget i Helsingborg vid 11.17 vidare till Åstorp och byte till buss där. Varmt satan kan jag säga, och inte nog med det så är värmen på full speed i bussen. Vilket inte bussföraren märkt och kunde inte reglera eftersom allt sånt sitter bakom honom och får göras på ett visst sätt.
Kan ju säga att de 40 minuterna var hemska.
 
Väl av bussen så hade jag sånt tryck i huvudet och kände mig yr, så när jag kom hem så landa jag rakt i sängen och slockna där i 2 timmar.
 
Fått i mig midda och en liter vatten nu och en tablett, så hoppas de lättar i huvudet under kvällen.
 
Just de ja, ny tidtabell i brevlådan..så från och med den 9 sept är de tåg som gäller hela vägen och dessutom nya pågatåg, sååå skönt och perfekt nu när jag ska börja pendla varje dag tidig morgon dit och sen kväll hem
 
 
Vitlöksbiffar & ugnsbakade grönsaker
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: