VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Händelserna

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Jaha då är de söndag idag, var tog helgen vägen? Hmm..
 
I fredags var i alla fall skitkul och trevlig hemma hos mig med Sandra, Patricia, Subhi med kompis och några till som jag väljer att hålla hemligt..haha. Vi höll på till runt 3 på natten. 
 
Igår var ju dagen efter, och trots att jag aldrig blir bakis så tar jag alltid en sån dag med ro, så vad var då bättre än lite gott och äta och maraton med boxen Buffy och vampyrerna, ja i alla fall så hann jag med en säsong ( säsong 3 eftersom jag börja på den för 1 veckan sedan.)
Det är en sådan serie jag aldrig tröttnar på, så därför kör jag den minst en gång varje år.
 
Söndag idag då då, varit på Förmedlingscentralen med mamma, Annica och hennes barn. Men hitta inte alls lika mycke som jag brukar, så blev massa bra och ha typ.
 
Även fått veta att en kompis son blev kraftigt misshandlad och rånad igår, fy fan för såna idoter alltså. 3 killar på en ensam stackars kille. Hoppas dom får ett ordentligt straff och att killen inte får men för livet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: