VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte för att ni har med det och göra, eller

Kategori: Jag o min vardag

 
Men ändå eftersom det är min blogg..haha
 
Snart fredag igen och ser framemot Idol finalen, kan ju hoppas på att DU hör av dig och kommer hit och gör mig sällskap. Men skulle inte tro att de blir så. Men jag är lika glad för de, så de så...HA!!!!!
 
 
Påtal om Idol ja, fy fan för alla dessa idioter som sprider på nätet att det var fel Walker som dog. Hur fan kan man bara sjunka så lågt. Dessa människorna har verkligen ingen skam i kroppen o absolut inget hjärta. Nog bland det värsta jag sett på internet, även om jag vet att nätmobbing händer typ var 3e person idag. Så sjukt så man mår illa.....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: