VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Läskigt värre

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Skulle bege mig ut och hittar inte mina nycklar....skrämmande...letar och letar, finns inte här.
 
Då kommer jag på att jag nog igår eftermidda glömt kvar dom i dörren, kollar den och där är inga. Då kopplar de att någon nog knacka på min dörr när jag var i duschen för en stund sedan. Ser till slut en lapp på min dörr om att grannen vill jag ska knacka på. Och vilken tur, han hade sett nycklarna igår när han kom hem och tagit dom eftersom jag inte öppna när han knacka på. Hmm..skumt att jag inte hört de.
 
Ja, tack till grannen som tog hand om nycklarna i alla fall...usch om dom hängt där hela natten eller om någon annan tagit dom.
Har ju hänt nån gång att jag sovit med dörren olåst, läskigt det med
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: