VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lördagsäventyr

Kategori: Fest/Party

 
 
Här kommer då lördagens äventyr.
 
Under tiden jag bakar lussebullar så känner jag bara att jag inte vill sitta hemma utan hitta på något, så jag ringer Sandra och hon hakar på direkt med att dricka vin. Och då är klockan strax innan 17.
Bullarna blir klara och jag slänger i färg i håret.
18.00 anländer Sandra
 
 
 
Vi dricker vin, spelar musik, och sitter och snackar och tar sedan tåget till Klippan strax innan 23.00. Bestämmer oss direkt för Rackis, dricker där goda drinkar och tyvärr så får vi åka hem 2 timmar senare pga det är då sista tåget går. Men de fuskiga är att de är mer snö där än på hemmaplan, så tur att snö galna jag bestämde oss för att åka dit..haha
 
 
Väl på hemmaplan halvvägs hemma så ringer Subhi och undrar vad jag gör. Bestämmer att möta upp honom och hans kompis utanför hans jobb. Sandra går hem för att hämta sin vovve hos sina föräldrar. Jag går och möter och sen med Subhi hem, där blir de pommes som han varit snäll och gjort på sitt jobb, plus öl och cider. Sandra anländer lite senare.
Vid 5 på morgonen blev det hemgång i snö och 12 minusgrader, kylan kändes verkligen i kinder, näsa och öron. Tur man inte hade så långt hem.
 
Kan ju säga att det var en lyckad och trevlig kväll/natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: