VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helt galet

Kategori: Jag o min vardag

 
Söndag idag, och det innebär midda hos mamsen plus ska klippa och färga hennes hår.
 
Fredagen spårade lite. Eller hade skitkul i alla fall. När jag och Linda kommer ihop oss, bara vi två kan allt hända...och här är beviset hur galen jag kan bli..haha
 
 
 
Igår lördag tog jag det bara lugnt. Och som vanligt inte bakis. Men blev ändå sängen som blev min bästa vän med serier och film. Såg såklart på mello oxå, och tyckte att Hoffsten ägde, riktigt bra låt. Mycke bättre låtar oxå mot förra.
Men jäklar vad folk gnällde på facebook igår. Kan ju undra om de inte har fler kanaler på tv eller inte vet hur man gör för att byta. Om man nu är så negativ, varför då kolla på de. Jag tycker allt med musik är kul att titta på och yttrar mig inte med mer än vilken/vilka favorit/favoriter jag har. De som klagar kan ju prova och göra det bättre själv istället. Löjligt och lägga så mycke energi på att sura över att de inte gillar låtarna.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: