VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

JAG ÄR INTE RASIST

Kategori: Tankarna flödar

 
Rasist är något jag aldrig varit och aldrig kommer att blir, alla människor är lika mycke värda. Men börjar bli lite trött på alla dessa arabiska killar som jagar mig på nätet, krogen osv. Har verkligen varit en arab magnet i snart ett år. Till och med sagt åt dessa killar att jag bara är intresserad av svenska killar och inget annat. Oxå sagt att våra religioner krockar eftersom jag inte är troende för fem öre. Jag tror på mig själv och det jag sett/ser och kan ta på, inget annat. Ni som känner mig vet vad jag menar med denna mening, tänker inte gå in på djupet i detta.
 
Jag vill INTE ha en arabisk kille, så snälla ni låt mig vara.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: