VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sjukstuga

Kategori: Okategoriserat

 
Fick gå och lägga mig igen i eftermiddes och legat sedan dess. Ont i hela kroppen, nyser och snyter mig och hostar och har mig. Orkar i stort sett inte göra nåt. Fick i alla fall i mig lite tacosoppa som jag hade i frysen..mums.
Hoppas jag mår bättre imorgon eller att vad det än är att det bryter ut fort så jag är frisk till fredag för då ska jag ju bjuda tjejerna på midda och fest.
 
Är väl den här sjukan som jag hört från andra att dom legat i. Varför ska alltid jag vara sist ut..haha. Brukar ju klara mig från alla virus smittor, så hoppas jag har samma tur denna gången
 
Hörs imorgon hoppas jag, nu ska jag bädda ner mig igen med film...så natti på er
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: