VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sjukstugan fortsätter

Kategori: Jag o min vardag

 
Usch vilken natt, hostat och snörvlat. Näsan är helt tjock o nyser och snyter mig hela tiden, fått sova med papper i näsan för att kunna ligga ner så som den rinner. Ja de lilla jag sovit inatt, fick lite sömn nu på förmiddan.
Snötit upp 3 toarullar sedan igår morse, så näsan är röd o gör aj aj ont...synd man inte har näsdukar hemma.
Längesen jag var så här sjuk i en förkylning.
 
Oxå kom ju den där jävla bulan tillbaka i förrgår och sprack idag, precis som den gjorde förra veckan..hmm..måste söka läkarvård för de nu känner jag. Ja mår jag bättre imorgon så får de bli så annars banne mig på måndag, för så här kan jag inte ha det längre, 4 mån med detta är nog lixom.
 
Feber och orkeslös beger jag mig nu in till sängen igen och roar mig med lite filmer. Påtal om det.... så börjar en bra serie på TV4 den 10 mars, jag har hunnit med 5 avsnitt via amerikansk tv kanal och tycker den är riktigt bra.
"The Following" heter den. Har tipsat om den tidigare om ni kollar kategorin tv program/serier.
 
Hörs när jag mår bättre
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: