VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

.....................150........cirka

Kategori: Okategoriserat

Ja det är vad jag har kvar i sidor av boken, ungefär. Men hade kunnat ta slut igår om jag inte kört på att börja städa ut julen. Idag ska resten bort, och boken kör jag slut på ikväll och hoppas på att del 2 kommer imorgon.
 
Skulle velat skriva lite här om boken men gör det inte eftersom det kan finnas de som håller på att läsa precis som jag, eller ska. Och då är de dumt att avslöja nåt. Ja så snäll är jag även om det är min blogg o andras egna ansvar om de läser vad jag skriver. Men nej, jag är inte så taskig, inte ens filmer avslöjar jag som jag sett.
Men att tipsa är bra.
 
Så nu är frågan hur mycke jag kommer o försumma bloggen så länge jag läser dessa böcker. ja ja de får ni stå ut med. Böckerna är viktigare helt enkelt..haha
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: