VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ånej..ånej..ånej

Kategori: Jag o min vardag

Nu precis nu har jag läst slut boken, vilken då undrar kanske någon. Och för er som inte följer min blogg så noga så rör de sig om del 1 i triologin Femtion nyanser.
 
Hoppas verkligen att jag hittar del 2 i min postlåda imorgon. Hade ju så gärna velat börja läsa den nu, precis nuuuuu..men får otåligt vänta..*suck*!!
 
Men fy fasen vad del 1 var bra alltså, man riktigt rycks med så att de nästan känns som man är med i boken och händelserna, farligt farligt men härligt härligt..*ASG*...eller vad säger fröken Rosis!! Vi två som är totalt ohämmade o inte skäms för nåt..hehe!!
 
Tror jag ska ta mig en nattmacka, inte ätit sen 17-tiden o då var de bara kyckling och en sallad.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: