VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dubbelt upp och lite till

Kategori: Jag o min vardag

 
 
 
 
 
 
 
Upptäckte igår att seths bredband, eller http://bredband.bitcom.se/index.php?page=order&n=klpp&ort=perstorp&net=canal-digital&type=docsis&action=show  som de går via idag, bara dragit 269kr/mån på kontot sedan i september. Och kollade upp varför, hade ju glömt att priset skulle sänkas från 1 sept-12. Så idag ringde jag dom och uppgraderade mitt internet till deras snabbaste vilket kostar mig 299kr/mån och hastigheten blev mer än dubbelt upp för endast en tia mer i månaden. ja för mig blev de en tia eftersom jag inte märkt av att jag betalat 20kr mindre i 4 månader. Detta tyckte jag var en fin fin affär.
 
Sedan 2003 har jag haft  Hastighet upp till 10 Mbit/s i nedladdning och 1 Mbit/s i uppladdning
 
Och från och med idag gäller Hastighet upp till 24 Mbit/s i nedladdning och 2 Mbit/s i uppladdning
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: