VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Femtion nyanser vs Patron

Kategori: Jag o min vardag

 
 
 
Idag fick jag äntligen hem min kolsyrepatron, bara väntat i 2 mån..haha..nejdå, men både jag o min morbror har varit fullt upptagna o glömt bort de hela. Så jag påminde honom innan jul, så idag kom den. De står 3 tryck till en flaska, men de smaka ju bara vatten, så förstår inte hur dom tänkt där. Jag tryckte nog säkert 10-12 ggr tills jag fick mitt vatten som de jag köper i affären. Står att den ska räcka till 60 liter, men de lär den ju inte göra för mig, snabbt uträknat så skulle de bara bli 1/3 del av de. ja ja får se hur länge den varar. Kostar ju bara 99kr sen när man lämnar i tom patron, o varar den en månad är de billigt hur som.
 
Men nåt som inte kom idag är del 2 av "Femtio Nyanser......". Så då gjorde jag rätt i att inte läsa slut del 1 inatt, jag lämnade 50 sidor till idag, fall i fall. Hoppas den kommer imorgon
 
Nu ska jag stryka gardiner och hänga upp och lite annat som är kvar från att jag städat ut julen under helgen, tvättedag oxå idag ju. Så blir full rulle här hemma idag känner jag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: