VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Flitens lampa.....

Kategori: Jag o min vardag

.............har lyst här hela dan idag. Började med att jag kom upp vid halv 9 efter en natt med dålig sömn. Gick sen iväg för att lämna datorn till sin "doktor". Så nu är den formaterad och frisk. Har ju varit seg deg och filfels meddelande ett par månader. Har inte blivit färdig till att fixa de hela själv, plus saknat en windows 7 skiva. Men snäll "doktor" fixade det hela till mig.
Så nu har jag suttit några timmar och laddat hem massa program och sånt som jag ville ha igen.
 
Men medan datorn var borta så körde jag en ordentlig städning. Äntligen en dag då yrseln varit så gott som borta, eller vänta, de var nog så igår med..haha..man vänjer sig tydligen så lätt vid nåt att man till sist glömmer bort att man mår bättre. Ja ja hoppas det fortsätter så här.
 
Måndag imorgon och ny vecka..härligt!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: