VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Härligt uppvaknande

Kategori: Jag o min vardag

 
När jag vaknade idag och tittade ut så hade vi fått nära 2 dm snö. Visserligen såg jag under kvällen och natten igår att de fullkomligt vräkte ner och hade dessutom hört att de skulle komma in mycke snö.
 
Så jäkla härligt att snön är tillbaka, hoppas den stannar länge. Ja såklart får de ju gärna komma mer. Synd bara att jag inte kan ut och härja i den. Hoppas bli frisk innan den försvinner. Jag vill ju UT!!!!!
 
Mår lika dåligt idag. Vill inte vara yr och snurrig med illamående mer nu, de riktigt söker mig. Helt handikappad för vad jag kan göra ju.
 
Idag ska jag på midda hos mamsen, hennes goda kalops ska vi äta...mums mums
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: