VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Jaha så var de fredag igen

Kategori: Jag o min vardag

Så säger man varje helg konstigt nog. Men dagarna bara rusar iväg ju. Hinner knappt med. Idag är det karaoke på Flamman och frågan är om man ska dit eller inte. Förmodligen inte, för jag har verkligen tröttnat på att festa och sånt där, alltid samma folk man ser där nere. Suget kommer väl tillbaka sen igen gissar jag. Skönt och ta en paus från allt sånt ibland. Vilket jag brukar göra ett tag efter nyår varje år.

Klockan är inte så mycke och vad som helst kan hända innan det blir kväll. Nu ska jag i alla fall börja med att ta tag i lite städning tänkte jag. Alltid skönt och få ha det rent och fint över helgen.

Oxå har man fått lön idag, härligt. Och räkningarna är betlada, skönt. Och upptäckte att jag kan spara en hel del denna månaden, känns så jävla gött.

Vad ska ni själva hitta på idag då?

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: