VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mamma är bäst

Kategori: Jag o min vardag

 
 
 
Skulle ju egentligen varit hos mamma på midda idag. Men eftersom jag var så yr som jag var så kom hon ner med maten och vi åt hos mig. Hur snällt är inte det då.
Hon är bara så bäst min lilla mamma.
Just de ja, vi åt kalops och potatis
 
Tyvärr inga bilder på denna, men inget jag hade i tankarna så snurrig som jag är, ja yr då och mår skit, så vet jag knappt vad jag gör och ska längre. Mår riktigt dåligt, ännu sämre idag, yrseln är ännu värre, plus fått sånt tryck i öronen som spridit sig ner till käken. Alltså hur mycke värre ska det bli innan jag ska få bli som vanligt igen.
5e dagen nu och riktigt jobbigt.
Är inte som person den som brukar klaga/"gnälla" när jag inte mår bra, men detta är så obehagligt så det söker mig konstant. Ja ja, bara och hoppas att man snart mår bra igen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: