VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Morrn morrn

Kategori: Jag o min vardag

Go'morron på er läsare!!

Uppe med tuppen är jag, redan kl: 06.00 vaknade jag och kunde inte somna om trots endast 4 timmar sömn. Smulan var oxå vaken så hon fick frukost och ligger nu på sin kudde i sängen o sussar så gott igen.

Spanat lite på Björken på kanal 5, ett måste lixom när man vaknar så tidigt..*slurp*..om inget annat blir man ju pigg..haha

Kolla nyss min mail och såg att beställningen jag la på ett nytt grafikkort igår hos netonnet gick iväg igår. Glad jag blev att dom är så snabba. Min dator har ju strulat på olika sätt i ett par månader som blivit värre o värre, o jag min knas väntar alltid in i det sista, blir så när man har bra tålamod..Som ni vet så blev ju datorn formaterad  för snart 2 veckor sedan och detta hjälpte lite, men som jag misstänkt så verkar de vara grafikkortet som är på väg att ge upp, lite kasst då jag köpte det för 17 mån sedan. Nåja nu har jag i alla fall tagit hand om problemet och hoppas att allt löser sig när det är utbytt. Synd bara att jag inte gjorde det för flera mån sedan, men man vill ju prova alla de billiga alternativen först såklart.

Dags för lite frukost kanske

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: