VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Några icke roliga dagar framför mig

Kategori: Jag o min vardag

Middan står i ugnen, färsrulle med ugnsbakade grönsker, receptet hittar ni i min matblogg 
 
 
Sen blir de TV resten av kvällen, massa serier..."Farmen", "Sveriges Mästerkock", "Body Of Proof", "Chicago Fire"...oxå kör jag "Teen Wolf" efter det tills jag somnar.
 
Passar alldeles utmärkt eftersom jag för en stund sedan fick min mens och mår alltså skit just nu, ont som fan och mår illa, lite huvudvärk.
 
Så hörs imorgon om inget annat
 
Jäkla tangentbord, så här blir de om jag inte kollar hela tiden:
 
dag r det osdag, s fort veckrna går. Härligt attde forarand är söoch ndå lte soligt.
 
Kolla vad bokstäver de fattas får trycka som fan och trycka dubbelt med osv..blääää
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: