VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Oj vad jag synda igår

Kategori: Fest/Party

Så idag är det dagen efter här, men på ett positivt sätt. För som alla vet så blir jag aldrig bakis..yehoo för mig..hehe..men finns säkert gott om folk som ligger dåliga nu pga gårdagen, inget yehoo till dom, lika gott vill jag säga..haha...nädå, men de heter väl som man bäddar får man ligga, eller....

Börja i alla fall med att Linda messa mig igår eftermidda och fråga vad jag skulle göra. Ringde upp henne och vi bestämde att festa och gå på karaoken på flamman.

Hemma hos henne blev de vin och bowling (wii). Alli var oxå med. Vi 3 har alltid så kul och trevligt tillsammans.

Mycke folk på flamman, vissa som man inte sett på typ evigheter. Så jag är nöjd med gårdagen. Även om där var några störningsmoment så att säga, vilket det alltid finns, men såna vänder jag bara ryggen åt och sen finns dom typ inte i min värld längre.

Idag ska jag minsann göra så lite som möjligt. Bädda ner mig i sängen och glo på massa filmer är tanken. Helst nu direkt. Men är så förbannat hungrig ju..haha

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: