VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Once Upon A Time

Kategori: Serier

 
 
 
Som alla vet vid detta laget så gillar jag ju serier, särskilt ockulta o lite övernaturliga sådana med vampyrer, häxaor och trollkarlar osv. Så igår fick jag då tag på en ny serie som jag tänkte kolla om den är bra "Once Upon A Time", fast får nog vänta och börja kolla tills jag läst klart böckerna jag fick idag
 
Handling:
Serien Once Upon a Time följer kampen mellan det onda och det goda och vi lär känna sagofigurerna Snövit, Den elaka häxan och Drömprinsen som vi aldrig sett dem förut.
 
Serien tar sin början i sagornas värld då Drömprinsen (Joshua Dallas) väcker Snövit (Ginnifer Goodwin) till liv med en kyss. Under deras vigsel stormar Den elaka drottningen (Lana Parrilla) in på bröllopsfesten och hotar kasta en förbannelse över dem och alla bröllopsgäster. En tid senare... Läs mer
 
 
 
 
Någon som tittat på säsong 1 när den gick på TV? Säsong 2 börjar denna veckan på kanal 5
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: