VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sjuka idioter!!!!!!!!!!

Kategori: Tankarna flödar

Först läser jag på aftonbladet om en förälder som tillsammans med en tatuerare tvingar sitt 3 åriga barn till en tatuering. En sådan människa borde inte få ha barn och tatuerarna borde mista sitt tillstånd.

Sen ser jag på text tv om 2 pojkar som stoppat in en katt i en tvättmaskin och satt igång den på 90 grader. En hyresgäst hittar katten och tar ut den, men en veterinär bestämmer att den ska avlivas pga omfattande skador

Sjuk värld vi lever i, även om vi alla redan vet detta, Men det går för långt när man ger sig på barn och djur. Det gör ont i mig när jag läser sånt här.

Folk lägger dessutom ut olika saker på facebook dagligen, hemskt och se. Jag anser att alla männsikor som gör barn och djur illa är sjuka i huvudet och borde låsas in, kasta bort nyckel. Såna människor förtjänar inte att leva. Jag hatar sällan, men sånt här hatar jag verkligen

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: