VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Svårt och slita sig

Kategori: Jag o min vardag

Händer Inte mycke hos mig idag. Har ju som sagt fått hem boken "Femtio nyanser av honom" och den är så bra så man inte kan släppa den. Och jag som hade tänkt börja städa ut julen..hmm..blir nog inte mycke med det. Eller får jag läsa en timme, städa en timme osv..haha..som om de skulle gå då, när man väl läser så bara rycks man med och glömmer tiden och att det finns en verklighet.
 
Och idag fick jag veta att bästa Rosis skickat även del 2 till mig, förhoppningsvis så landar den i min brevlåda på måndag, så egentligen borde jag ju läsa den jag har så den räcker tills dess, men tror inte det går eftersom jag nu redan är halvvägs.
 
Ni som inte börjat på denna triologi måste göra detta, ni kommer inte och ångra er. Fast boken är inget för er som är hämmade kan jag säga..haha. Mycke snusk o då menar jag verkligen snusk..haha!!!
 
Men ska nog ta fram mina lådor o sånt nu som allt julpynt ska vara i, och packa ner de, så kan jag ju damma, stryka dukar och sånt där senare eller imorgon..haha..ja ni ser själv, jag vill ju inte göra annat än att läsa. Men har faktiskt diskat idag..wow..haha!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: