VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Teen Wolf

Kategori: Serier

 Innan jag skriver vad inlägget handlar om så ska ni veta att om det fattas bokstäver i olika ord så är de för att mitt tangentbord håller på att ge upp. Ska försöka fixa ett nytt i veckan
 
 
Nu har jag varit igång igen och hittat en ny serie som heter "Teen Wolf", verkar bra så den ska jag nog köra några avsnitt av ikväll.
Läste att de finns 2 säsonger och att en 3e är på gång
 
Serien handlar om tonårskillen Scott McCall (Tyler Posey) som är en helt vanlig kille tills han en dag blir biten av en varulv i skogen. Han börjar då utveckla superkrafter inom bl.a. styrka, hörsel och snabbhet. Scott får hjälp av sin bästa vän, Stiles Stilinski (Dylan O'Brien), med att dölja sin hemlighet och anpassa sig till sitt nya liv, han får även hjälp av en annan varulv, Derek Hale (Tyler Hoechlin).
 
Allt i Scott McCall liv börjar falla på plats.Han får en plats på första linjen i sitt Lacrosse-team och en träff med kvinnan som han har drömt om.Men när han blir biten av en varulv,försattes människorna runt honom i farozonen
 
 
 
Om inget annat så kan jag ju kolla för att denna snyggingen är med där..hehe
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: