VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

The Impossible

Kategori: Filmtips

 
 
 
 
 
 
 
Såg denna igår då jag kom på att jag visst inte hade gjort det, riktigt bra och gripande. Minns när detta hände o jg hade TV på hela dagen för att följa nyheterna hur det gick där nere.
 
 
Maria, Henry och deras tre söner är på semester i det tropiska Thailand.  När familjen njuter av solen vid poolen slits paradiset i bitar av den  enorma våg som drar med sig allt i dess väg och splittrar familjen.

The Impossible är baserad på en sann historia om en av de tusentals  familjer som drabbades av den ofattbara katastrofen 2004. Den visar hur  familjen kämpar för sitt liv, men också hur främlingar hjälpte och  stöttade varandra för att överleva tillsammans

Kommentarer


Kommentera inlägget här: