VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

5 dagars ledigt/tatuerare

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Nu har jag gjort mina kursdagar för denna veckan, vilket innbär att jag inte behöver åka in till Helsingborg igen förrän måndag nästa vecka. Känns ganska lyxigt, lite långledig, Och jag kan ta tag i sådant jag lagt på vila och inte känt för att göra.
Blir så ibland när de är sommar och för varmt och göra nåt. Annars i vanliga fall är jag ju städgalen som ni väl vet vid detta laget...haha!!
 
Blir nog sen natt med film. Råkade göra en miss i eftermidda. Har ju sovt runt 3-4 tim/natt i över en vecka nu, plus att värmen har tagit slut på ork o energi. Jobbigt med andningen oxå med min astma.
I ala fall så var missen att jag la mig i sägen o tänkte vila en kvart på den lille visaren och det var vid 14-tiden. Vaknar upp, tar telefon och ser då att den viasr 15.45. Hallååå hur gick detta till..haha. Men de var nog så att jag behövde den lilla powernappen!!
 
Har varit en sväng hos grannen Annika som är tatuerare och snackat lite på balkongen, hon gjorde ju en på min hals förra helgen som jag är så nöjd med. Ska göra en till nästa månad.
Farligt när man väl börjat för man kan inte sluta. Jag har nu 24 st på 13 olika ställen på kroppen. Frågan är när jag kommer och göra den sista..haha.
 
Vill tipsa er om henne och att hon är nogrann och billig, så är ni intresserade så är de bara att höra av er. Hon finns i Perstorp för er som missat var jag bor
 
Nu ska jag ta en dusch och sedan bädda ner mig i sängen men någon/några filmer
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: