VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

7 veckor sedan

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Fredag igen...
7 veckor sen min lilla Smula fick somna in, var har den tiden tagit vägen, samtidigt som det känns som igår så känns det evigheter sen, men det är ju för att jag saknar henne så himla mycke.
Vissa dagar går bättre än andra, men dom är lätträknade. Har jag bara fullt upp och göra så hinner man inte tänka så mycke. Värst är kvällarna när man kommer till ro och allt lugnat sig. Då flyr tankarna och tårarna trillar ner för mina kinder.
Nä nog om det annars blir jag alltför ledsen.
 
Som sagt fredag igen, och vad händer idag då. 
Planen är en lugn hemma helg i min ensamhet, har inte haft nån sådan på 5 veckor, så känns som det är dags för det nu faktiskt.
Fast man vet aldrig, för alltid när jag bestämmer det så kommer nån med nåt förslag som jag inte kan motstå..haha!!
Men så är de och vara singel utan barn, man kan göra som man vill 24/7, helt underbart tycker jag. Skulle inte byta ut det mot nåt här i världen.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: