VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Go'morron! (fast gick upp vid 8)
 
Oxå var det då fredag igen, säger de igen som så många gånger, var tar dagarna vägen? Går för fort. Men igår var en behaglig dag, det regnade ju..äntligen. Skönt med lite svalka. Men varade inte länge, för idag är solen framme igen och det är redan 20 grader i skuggan.
 
Planerna för idag, har inga...gillar ju att ta dagen som den kommer. Fast är ju Helsingborgsfestivalen nu. Får se om man hamnar där eller nåt annat, eller kanske rent av en lugn hemmahelg, var ju ett tag sen. Ja ja får se...håller det öppet.
 
Förresten måste säga att min nya telefon/smartphone är skitbra, 100 ggr bättre än min förra.
Ett mycke bra köp. Känner att jag fått valuta för varenda krona,
så hoppas jag slipper ångra att jag skrev detta nu :P!!
Fast körde slut på batteriet på mindre än ett dygn..haha..blir ju så när man kolla igenom allt i telefonen.
 
Nähä lite frukost kanske....Är så glad att jag aldrig börjat dricka kaffe. tvi vale säger jag bara...haha
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: